tahts me !

tahts me !
ahaha . klaka kan gmbaa nie . but org nye comei . ahah . yg kat bawa aku uhh cozen yg aku paling sayangs la . name dye tashe . cantekk owhh !!

About Me

Followers

*syahirah pluss syafik*

*syahirah pluss syafik*
hm . smua nie tngal kenangan jea wei . dye da tingalkan aku laa . hmm

afrina azri tasha kahar

afrina azri tasha kahar
hehehe . my loveling cozen laa . nie la cozen yg aku paling sayang doe

MY KAKA

MY KAKA
die laa org yg bole na paham aku sjrgg

Friday 15 April 2011

miss muhd syafik zambri (msz) my owns

hm , rindu dekat sayangs saye laa mudd syafik zamri , da lame ta contact dyee , jmpee un da ta . rindu dye sangat laa , sampai tade slere na makan . huu . sayangs i rinduu u sangat niee c0me here babe miss you laa yuyungg !! <3

1 comment:

  1. hahahahha makan la weh , kau nk ape ? big apple ? meh aku bg kat kau but sndri bayar

    ReplyDelete

mumy and dady

mumy and dady
nie laa mumy dgan dady sayee . mumy dgan dady saye niee laa jugak penyeri idop saye , tengs mumy and dady sebab besaa kan kaka dgan penoh kasih sayang ngee <3

muhd syazwan akmal *sayangs wan*

muhd syazwan akmal *sayangs wan*
wetwet*nie laa abg i ygg hensem haha . name dye syazwan tapi saye pangil dye wan jea ,walaupun dte nie kuat maraa , aku tetap sayangs dye laa , if aku ad pape cite aku story kat dyee jelaa , kiteorg slalu kongsi rahsia . huhu , walaupun kiteorg gado kiteorg tetap tutup mulod masing2 tana bg twu rahsia . hehe . saynags wan laa !!

my cozen

my cozen
nie time weding kak diana and abg faris . yg klaka nye aku yg jadi pengapit nye . ahahah